Mercury 300R-moottoriin edistyksellinen AMS-ripustus

Ajankohtaista

Mercury Racing lisää tehokkaan 300 R perämoottoriin edistyksellisen, uuden sukupolven Advanced Mid Section (AMS) -ripustuksen. Sähköhydraulinen ohjaus ja DTS vakiona, sekä valinnaisena saatavilla kiinnitykset taakse asennettavalle Tie-Bar välitangolle.

Mercury Racing AMS
 

Mercury Racing AMS on suunniteltu nimenomaisesti korkeaviritteisille Mercury Racing -perämoottoreille, myös Mercury Racing 450R on AMS:lla varustettu. Racing AMS HD ohjurilevyt ja jäykistetty moottorinripustus vakauttavat moottorin paremman hallittavuuden aikaansaamiseksi korkeillakin nopeuksilla. Racing AMS:n valinnainen integroitu kiinnitys taakse asennettavalle Tie-Bar välitangolle tarjoaa vahvan mutta ultrakevyen ripustuspisteen taaten varman ja tarkan ohjauksen katamaraaneille ja muille nopeille sovelluksille. Racing AMS myös eristää moottorin perälaudasta varmistaen, että moottorin käynti on tasaista ja hiljaista kaikilla nopeuksilla.

Joystick Piloting for Outboards (JPO) on saatavilla veneille, jotka on varustettu kahdesta kuuteen perämoottorilla. Se tarjoaa intuitiivisen 360-asteen hallinnan sormenpäillä rantautumisessa ja tiukoissa paikoissa ohjaamista helpottamaan sekä Skyhook® :n kätevät toiminnot kuten veneen sijainnin lukitseminen ja integroidun autopilotin.

Vapaasti hengittävä Mercury Racing 300R, joka on Mercurylla suunniteltu, kehitetty ja valmistettu, perustuu 4.6L:n V-8 nelitahtimoottoriin, neljällä venttiilillä per sylinteri ja kahdella kannen yläpuolella olevalla nokka-akselilla. Maksimaalinen teho saadaan irti lyhennetyillä imusarjojen kanavilla, Racing imupuolen nokka-akseleilla, öljynlauhduttimella ja optimoidulla ohjainlaitekalibroinnilla, joka nostaa maksimikierrokset 6400 kierrokseen asti.V-8 moottorin lohko 64 asteen V-kulmalla on peitetty sulavalinjaisella ja kapealla moottorin kopalla, joka mahdollistaa 26 tuuman asennusvälin.

Alalla eksklusiivinen yläkopan huoltoluukku helpottaa perushuoltotoimenpiteitä. 115 ampeerin hihnakäyttöinen laturi on suunniteltu säilyttämään huippulatausteho vaativimmissakin olosuhteissa. Eksklusiivinen älykäs tyhjäkäynnin latausjärjestelmä auttaa estämään akun tyhjenemisen veneissä, jotka on varustettu paljon virtaa vievällä elektroniikalla ja äänijärjestelmällä, lisäämällä automaattisesti kierroksia tyhjäkäynnillä laturin toimintaa tehostaen, kunnes akut on ladattu. Mukautuva nopeuden hallinta (ASC) säilyttää automaattisesti asetetun kierrosluvun kuormituksen tai olosuhteiden muuttuessa, meriolosuhteista tai tiukoista käännöksistä johtuen tai hitaalla nopeudella.

ARO – laihaseostekniikka, suljetun kierron polttoaineensäätely -järjestelmä, hyödyntää elektronisia sensoreita, joiden avulla se täsmällisesti säätää polttoaineseoksen mahdollistaen parhaan mahdollisen tehokkuuden kaikilla nopeuksilla.

Mercury VesselView -näyttö pystyy samanaikaisesti näyttämään kierrosluvun, nopeuden, polttoaineen kulutuksen ja taloudellisuuden, lämpötilan ja trimmin jopa kuuteen perämoottoriin saakka intuitiiviselta seitsemän tai kahdeksan tuuman kosketusnäytöltä. 300R perämoottorissa Racing AMS:llä varustettuna on mahdollista hyödyntää moottorin Advanced Sound Control (ASC), kaksoisvaimenninjärjestelmä, jonka avulla on mahdollista valita ultra-hiljaisen ja syvän urheilullisen moottorin äänen välillä ajettaessa alle liukunopeuden.

300R perämoottorille Racing AMS:llä varustettuna, on kaksi vaihteistovaihtoehtoa: Pintaa halkova Sport Master veneille, jotka yltävät yli 70 solmun nopeuksiin, ja 5.44-tuuman HD vaihteisto askel pohjaisiin keskikonsoliveneisiin, joissa asennus vaatii laajemman ja enemmän veden alla olevan vaihteiston nostetta muodostamaan.

Mercury Racing 300R Racing AMS:llä varustettuna tulee olemaan saatavilla EMEA:n markkinoilla 2022 Q1:stä lähtien.